loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, March 22, 2009

pupusnya lelaki melayu terakhir teratech...kui3

last friday, ktorg reramai g jertih...salah seorg rakan opis jemput ke kenduri kawen umahnya...sapa lagi kalo bukan hamdan mustaffa...k la meh nak cite skt pasal mdan nih...dia nih masuk kat opis ni sama ngan saya...august 2007...so dia la kawan pertama saya kat sini hehehe...nak pulak dia jaga site sblh site saya...so kitorg slalu g site sama-sama coz share kete, penah accident dlm site sesama...penah makan sesama ngan IOW... panjat DBC sesama, lepak sesama....oleh kerana faktor tu sume, dia menjadi kawan baik lelaki saya kat terratech ni...best ah...dia baik ngan sume org..lagi satu dia nih macho man..dlm terratech ni y berjawatan AE, dia sorg je y macho kui3..tu ah bila dia dah kawen so dah xde org macho...fizul pun dah kawen...nak harap razi n azril, huh! hampeh je..kui3..anyway mr.hamdan, ur wife so cute..malu-malu meow kekeke....saya ucapkan semoga bahagia hingga akhir hayat k...













walaupun jarak umah mdan n umah wife dia dekat tapi kita org still gak tunggu sampai dorg berarak ke umah mdan (majlis sambut menantu)...dgn adanya kitaorg nih, memeriahkan n mengecohkan lagi kenduri mdan hehehe....mcm2 aksi ktorg suh pengantin bergambar....kekeke...biasa ah pengantin kan kena buli, bukan selalu...kali ni je....daaa...

1 comment:

  1. cisss pn ida..
    slamba jer ko kata aku hampeh..
    nak kena nie..
    klu xder aku sapa lg nak kutuk ko masa ko baca paper...
    sapa yg nak kacau ko time buat keje..
    sapa yg akan mintak ko bukakn radio dr tpn ko...
    yg paling penting...
    sapa yg nak jd operator tuk ko n mawar...
    hahahhah

    ReplyDelete