loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, March 31, 2010

cuti2 shoping hehehe

apakah?emm....next week saya ct seminggu...balik umah maokil...family en hubby nak wat kenduri doa selamat sikit...pastu nak wat majlis 'lenggang perut'...apakah itu?ntah la...saya nih ikut je la coz mak beriya2 nak buat...maklum la...cucu sulong family en hubby....sebelah family saya ari tu just buat kenduri doa selamat jer...lagi pun nih cucu ke-15 mama..huhuhu....

oleh kerana kenduri just memerlukan sehari jer nanti yang selebihnya......shopping time...hehehe...mn taknya...kat ganu nih nak shopping mn pun x tau barang2 baby...x byk choice pun...mydin mall?huhuhu...xpe la...hehehe....

sempena ct nih kira baru nak mula shopping barang2 baby la...so xcited...7 bulan saya bersabar hehehe....en hubby mmg x bg shopping awal2 walaupun sehelai baju huhuhu....kiranya nih ms nak tebus balik ah nih kekeke.....nak kata shopping sakan tu x la...just beli skt2 jer dulu...kang senang, xde la menggelabah itu xde ini xde itu x cukup la,ini x beli la...mcm2 kan...

tapi tu la...en hubby akan tanya balik...larat ke nak shopping nih?huhuhu....spoil btl la....en hubby risau tgk saya dgn kaki bengkaknya....xleh diri lama2....huhuhu....xpe demi baby, saya akan cekalkan hati (ceh!padahal mmg giler shopping kan....biar sakit cmn pun ttp nak shopping...degil la tuh!huhuhu)...

doakan moga sumenya berjalan lancar dan selamat....emm...baby pun mesti xcitedkan nak g shopping...hehehehe

No comments:

Post a Comment