loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 21, 2011

Assalamualaikum....

ya Allah...diam tak diam rupa-rupanya nak dekat setahun dah saya tak update blog...ayakkk!!! toing!!! dushh dushh!!!... hahaha...apakah masalahnya? susah nak describe hehehe...adakah itu di panggil alasan =p heehhe...rilek ah....tak pe la...insya Allah akan di update selalu la blog nih hehehe....

emm...sempena bulan ramadhan yang mulia ni, ampun maaf di minta ek...harap2 semangat nak ber'blogging' semula tak akan padam..eceh!!! hehehe....kawan2 jangan patahkan semangat saya okay!!! hehehe....

okay la...harap2 dapat support dari korang semua k..=) wink wink wink...

4 comments:

  1. sy pun br menghapdet blog jgk ni ida..selamat berblogging kembali :)

    ReplyDelete
  2. kau boleh gembira lepas ape yg ko dh buat pd aku...kisah ngko sntiasa menyakitkan hati aku...ngko dh buat hidup aku x tenteram...!!!!

    ReplyDelete
  3. engkau xnak letak ke video gedik ngko kt blog? klu ngko nk aku boleh bg!!!

    ReplyDelete
  4. aku benci ngkau betina! sangat2 bencikan ngkau! semoga Allah balas ape yg ngkau dh buat pada aku! pada anak aku!

    ReplyDelete