loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, October 25, 2011

my 3rd anniversary...cinta kamuuu en zulhasawan =)



bila saya bunga , en hubby tangkainya

bila saya tanah , en hubby lautnya

bila saya bulan , en hubby mataharinya

bila saya bernafas , en hubby adalah oxigennya

=)


ece ce ce....hehehe...berbunga-bunga pulak entry nih hakhakhak.... Alhamdulillah..ari nih genap sudah usia pernikahan, perkahwinan, penyatuan saya & en hubby selama 3 tahun....moga ikatan yang di bina kekal hingga hujung nyawa.... adat berumahtangga, macam2 rencah la yang ada tp tu semua tak menggugat sayang antara kita...cewahhh!!! =p ...


buat masa nih any celebration terpaksa la delay dulu huhuhu...mana tak nya, en hubby di kuantan, anak bini di terengganu...adoi!!!!....

apa2 pun saya sangat sayangkan en hubby...love u so much dear...emm...bole ker progress adik eiman next year hahaha..!!!! (bole ke cam gitu? sorry, ayat selekeh!!! wek!!! =p)




@@ Alhamdulillah....this is our anniversary present @@

3 comments: