loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, July 29, 2012

2nd birthday celebration for 2 years old

nak kena nyanyi lagi skali ke nih? hehehe....actually, seminggu sebelum puasa kiteorang satu family balik maokil....kampung en hubby....ada byk event yang berlaku....tp alamak, tak banyak snap gambar la...huhuhu....

#1. Majlis Pertunangan Adik En Hubby, Irnawa Mohd Johani a.k.a Ina a.k.a Mak Uda pada Eiman
- Dalam kul 12pm lebih kurang pada weekend tersebut..rombongan pihak lelaki sampai...mak uda bertunang dengan orang Segamat...berseri2 nampak muka mak uda Eiman nih...maklumlah...darah manis orang kata hehehee....cantik sgt dari bajunya...solekannya....hantaranya...pelaminnya....org kata simple but nice...tapi ini je la picture empunya diri yang ada...itupun amik dari fbnya  .... mintak keizinan ek ina.. ;) 

**menanti saat di sarung cincin**

#2. Majlis Cukur Jambul Anak Buah En Hubby, Nur Qisya Naily Azmirodzi a.k.a cousin Eiman
- Petangnya ada majlis cukur jambul for new baby in da house...baby Qisya yang tembam hehehe...comel sgt...Eiman bila jumpa Qisya dia ckp...comel comel baby hehehe....dengan kelahiran baby Qisya nih officially saya adalah Mak Long and En Hubby adalah Pak Long =) 


**ini time baru berusia 3 hari**

On that day, tak sempat nak amik gambar baby Qisya yang pakai baju comel untuk majlis cukur jambul...tapi sempat lagi berposing time mak long nak balik kuantan ek...

** Pak Long with baby Qisya **
(kakak Eiman tak perasan lagi time nih)

** Pak Long, Mak Long & baby Qisya **

** Pak Long, kakak Eiman, Mak Long & Baby Qisya **
(time nih kakak Eiman dah perasan yg ayahnya dukung Qisya..apalagi, mengamuk la...she so kedekut her ibu & ayah huhuhu...)

#3. Birthday Eiman
Ini hajat nenek Eiman to celebrate her birthday during that day...but.....time majlis cukur jambul selesai, anak dara tuh da tido huhuhu...tido kepenatan...so tak sempat la nak potong kek petang tuh...continue esoknya la plak hehehe....nenek sponsor 2 biji kek untuk birthday Eiman tapi pada petang da potong sebiji bagi pada sedara mara yang datang....terima kasih nenek untuk sponsor kek yang sgt sedap =)


% kek pin pin bak kata Eiman...sgt sedap ok...coklat moist %

%...PEACE....%

% Lambat la ibu...Eiman nak potong ni %

% YEAY!!! %

% amboi...sukanya dia...comel pricess ibu %

WE LOVE YOU

No comments:

Post a Comment