loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 26, 2009

~::HAPPY BIRTHDAY MAMA::~

yuuuhhhhuuuu.....emm...cm dah lm giler x nulis dlm blog yang kucintaik nih...kekeke...bukan pe, ada keje skt n dok melayan mood yang tenggelam timbul nih....kak noe pun dah complaint dah lm x nulis dalam blog nih...ya ampunnn....kekeke....nih nak start balik nih...tu pun sebab ada mood yang suam2 kuku nih....

entry kali nih sempena ingatan tulus ikhlas saya pada MAMA saya.... 25hb May 2009 yang lepas, genap umur MAMA 60 thn...huhuhu dah tua MAMA saya....tapi still strong n comel macam sy....eh saya la yang comel mcm MAMA saya...kekeke.... HAPPY BIRTHDAY MAMA!!!! MUUAAHHH!!! I LOVE U MAMA....

emmm....camana nak celebrate ek, ujung minggu nih baru ble blk jengka....en hubby kata nak belikan kek tuk MAMA, oyeaa!!! lagi xkan kek je...nak kasi adiah pe ek...bloger sekalian kalu ada cadangan boley kasi tau....dah mcm2 bg nih hehehe....

No comments:

Post a Comment