loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, May 5, 2009

....shake...shake....

actually untuk entry ni dah lama...kui3...tapi baru skarg nak story...ah pedulik ah...tanggal 28 April 2009, saya telah mendapat hanset baru ...oyea2!!!....itupun setelah 5 tahun x penah beli hanset....last beli time belajar kat penang dulu...tu pun guna duit loan hahaha...ampun ma...hanset tu pun dah xleh pakai...selama ni time da keje nih asyik guna hanset org yang da reject...hanset adik la, mama la...dan latest hanset en hubby (yang tu bukan dia xnak tapi saje pau dia suh tukar hahaha....lagi pun dia ada janji sebelum dpt hanset baru pakai hanset dia dulu hohoho...)...dan sekarang janji da h tertunai...hoyea!!!...thanks baby!!!


.....inilah W910i saya....


geram macam nak di gigit2...hahaha (koya)



biasa je...xde lah yang mcm touch screen tuh...x mampu nak pakai mahal2 punya...tapi saya suka...lagi2 kaler putih mcm my boo myvi kekeke....lagi pun dia istimewa...kan en hubby?...




(nih antara gambar terawal yang di ambil oleh mr. shake shake...hohoho)

actually, bebudak umah saya sume kemaruk hanset baru...memula umi dulu yang pakai hanset baru...pastu cik mawar saya plak y beli hanset baru (itupun setelah beliau mental dgn hanset lama beliau huhuhu)...cik ita plak dpt hanset baru dr tunang dia...saya dari en hubby la...kesimmpulannya, kalu nak hanset baru baik kawen or tunang cepat2 hahaha...

1 comment: