loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Wednesday, December 7, 2011

aaarrrggghhh...stress... :p


amboi...comelnye la kalo betul la mrs. batman stress rupa cam gini..ahaks... :) ... apa cer sebenarnya? huhuhu...actually, sebulan lepas saya g kedai gunting rambut...area ajil jer...saya pun x tau nak panggil saloon ke kedai, dari dia punya signboard kata saloon tp bila masuk kedai..eerrrmmm..tak tau nak cakap camana la....mintak dia potong paras2 bahu then dia suggest potong pendek sikit baru nampak cantik...hohoho...emm...tu la silapnya saya, takde plak nak membantah...dah org kata cantik so apa salahnya nak try huhuhu...lepas dia potong tu memang cantik tapi....

ada tapinya huhuhu...bila da balik umah da mandi bagai...rambut tuh asyik jatuh ke muka jer...aiyooo...rimas la makcik huhuhu....ye ah mana nak uruskan si princess tuh dgn rambutnya asyik jatuh ker muka jer....huhuhu...emmm...then 2 3 ari lepas saya amik keputusan nak potong lagi rambut nih biar selesa sikit....huhuhu...ini yang menambahkan stress nih...g gunting at kuala berang plak...adoi saya cakap kat dia nak potong pendek terus tapi kat atas jgn pendek sgt..ha amik kau di zas zas kan rambut saya pendek cam lelaki tu ha...nak menangis gila....rasanya rambut en hubby lagi panjang dari rambut saya huhuhu...sgt sedih...balik rumah try nak gayakan biar nampak elok sikit tapi da tak bole dah huhuhu...camgitu je la rambutnya...adoi...stress tgk rambut sendiri huhuhu....menyesal tak sudah, mana tak nya...rambut asal sebelum potong yang kat ajil tuh panjang sampai siku last2 camni plak jadinya...hampeh tul....

tau tak, petang lepas amik eiman dari umah pengasuh, time saya buka tudung dia tengok saya dengan muka pelik comel dia huhuhu...apa taknya, ibu dah berlainan wajah di sebabkan rambut pendek nih huhuhu...time dok tengok tv, byk kali dia datang kiss saya, agaknya nak make sure tu betul atau tak ibunya hahaha...sweetttt gila... ibu sayang kamu eiman

tu baru eiman belum lagi en hubby huhuhu...walaupun time nak potong tuh da dapat keizinan beliau, tapi bila hasil cenggini seram2 sejuk gak kiter nih huhuhu...xpe, kiter tunggu je la minggu nih time en hubby balik, apa komen beliau huhuhu...takooootttt... :p

1 comment:

  1. hahahha..sabo..sy dh lalui pengalaman camtu..hahhahah

    ReplyDelete