loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Thursday, December 8, 2011

lompat si katak lompat


- tak terliur teman nak isi gambar si katak yang betul =p -

napa plak dah ngan katak nih huhuhu....emmm...adoi nak kata tak takut tapi cuak gak la bila si katak muncul hehehe....al-kisahnya si katak muncul di bilik mandi ..adoi...parah...kalo org2 kampung cam saya nih panggil katak pisang coz kat kulitnya ada kaler kuning2 sikit huhuhu...yerrrkkk...geli nak men'describe'nya hohoho...elok-elok saya bangun pagi nak mandi tetiba si katak muncul..aiyo mana tak terkejutnya...alih2 saya pun berpindah mandi dalam toilet huhuhu...then 2 3 ari gak la mandi lam toilet...tetiba petang smalam si katak berpindah plak dalam toilet...ai sesuka ati dia jer pindah sana sini...ker telah di asuh untuk menyekodeng saya nih huhuhu....makanya berpindah plak la saya ke bilik mandi...then...pagi tadi si katak muncul plak di bilik mandi..aiyo...bila mau pegi jauh2 da.....suka benor dia berpindah randah...saya gak la yang cuak nih kena berpindah randah gak huhuhu...nampak gayanya, tunggu en hubby balik untuk setelkan masalah katak ni huhuhu....

itu si katak yang di benci tapi ini adalah si katak yang di sukai di beri nama MR. FROG hehehehe....


** Eiman tengah melayan Mr Frog nak tengok kucing **


** Eiman dalam cubaan untuk drive coz nak bawa Mr. Frog bersiar-siar **

hehehe...macam2 pesen si kecik nih ngan mr. frognya...yang terbaru skarang da pandai suh ibu pakaikan pampers and kasut kat mr. frog tuh huhuhu.... =)

No comments:

Post a Comment