loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, January 22, 2013

Fikiran Pelik # 1

Assalamualaikum & salam sejahtera....

Susah nak discribe berkaitan apa yang di tulis di tajuk tapi itu adalah realiti... Pernah tak korang apabila sedang melakukan sesuatu korang akan terlintas di fikiran soalan-soalan pelik...huhuhu...saya?selalu sangat k...benda-benda mengarut adalah kesukaan otak untuk memikirkannya huhuhu.....

Pernah tak time tengah makan korang terfikir, "eh dato' siti kalau makan kunyah belah kanan ker belah kiri?" hohoho...bukan setakat dato' siti tapi dengan perdana menteri nya..dengan angelina jolinya nya... obama pun kadang-kadang pernah terlintas hahaha..

Apa hal nih beb sibok nak tahu orang kunyah belah mana hahaha...tu la kadang-kadang time tengok tv, dok makan buah tetiba saya tanya "b, makan jambu nih kunyah belah mana?" hahaha...tak ker pelik en hubby nak menjawab...oleh kerana dia orang paling dekat dengan saya dia lah yang selalu di tanya soalan macam tuh...tapi kadang-kadang time drive pun boleh terlintas soalan pasal mengunyah nih huhuhu...

Sekarang saya sibuk dok perati anak dara comey sorang tuh dia selalu mengunyah belah mana hahaha...tak ker pelik ibu nih?eh saya mengunyah belah mana ek?hehehe

Adios!!!!

No comments:

Post a Comment