loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, April 5, 2009

AL-FATIHAH AYAHANDA TERCINTA (7TH YEARS)

salam....emm...ari ni genap tujuh tahun pemergian ayahanda tercinta...sedih...setiap tahun kitaorg adik-beradik x pernah lupakan tarikh ni....masing2 saling mengingati...bukan bermaksud hari2 biasa kitorg lupakan ayah tapi tarikh ni adalah tarikh pemergian ayah...ayah meninggalkan kami pada 5 april 2002, pada hari jumaat...

pada masa tuh umur saya baru 20 tahun...rasanya belum puas idup bersama ayah, saya memang rapat ngan ayah, manja ngan ayah, boleh share mcm2 ngan ayah tapi saya redha coz Allah lebih menyayangi ayah...

kalo nak diceritakan segala kenangan bersama ayah mmg byk, tapi nanti akan mengundang air mata saya so cukup la sekadar saya menulis bahawa ari ni genap 7 tahun ayah meninggalkan kami semua...

setiap hari doa untuk ayah semoga Allah tempatkan ayah bersama golongan org2 yang beriman dan di kasihi Allah...

untuk suami yang x pernah mengenali ayah dan sentiasa doakan untuk arwah, terima kasih di ucapkan..

kepada semua pembaca n semua blogger, sudi lah kiranya sedekahkan Al-Fatihah untuk ayahanda saya...jasa semua org hanya Allah yang dapat membalasnya..terima kasih..

semoga roh ayahanda di cucuri rahmat, amin... Al-Fatihah....

No comments:

Post a Comment