loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, April 25, 2009

my birthday dream gift

huhuhuhu....mcm dah lama je x melawat this blog...bukan pe...xde masa n malas nak masuk any entry n story...xpe kemalasan ni bukan bersifat kekal kekeke...

actually entry ni adalah sebab saya d tag oleh cik mawar saya..apa itu? lihat d bawah ye...

" make a list of what you want on your birthday
the list should 10 numbers
post the image of this award to your posting
give it to 10 frens of your"

hehehe...birthday saya on september, agak2 bole tercapai ke kalo mintak 10 things nih..huhuhu...jaga2 en hubby, andalah mangsa saya...oyea!!

PERTAMA :
saya mau rumah..hohoho...kalo bole seperti gambar d bawah kekeke



KE DUA :
saya mau set bilik tido..hahaha...this one, mesti la yang selesa
(kalo bole nak katil yang ada tiang 4 tuh, bukan apa boleh gantung langsir...I LIKE... kui3)



KE TIGA :
emmm...saya nak kitchen cabinet set
(baru best nak masak n nak tunjuk skill kat en hubby...aik mcm terdengar2 je, SOTO SATU!!!)



KE EMPAT :
da ada kabinet tapi xde peti aih, x guna no...so bagi peti TANTO SATU!!



KE LIMA :
bila dah sokmo masak, saya mau set meja makan la...
(kawan2 bila dtg umah saya x perlu lagi lapik tin biskut..kekeke)



KE ENAM :
hahaha...saya mau set ruang tamu...mau rilek2 memalam...santai la kata kan...



KE TUJUH:
emmm...saya mau tv plasma...walaupun skarg dah ada tv tapi nak tv plasma gak coz dia kurus...bukan apa, xnak ketinggalan...kang jiran2 punya anak zaman skarang dtg umah x tau beza aquarium or tv kui3




KE LAPAN :
saya mau kete BMW...kenapa? sebab saya suka ...nak kete besar sikit, bukan x sayang my boo myvi tapi nak yang selesa skt...yang penting kaler putih ek...emm...BMW SE ada? kui3..



KE SEMBILAN :
hahaha....saya mau set percutian..kui3...kalo boleh oversea...PARIS...abis org sume ckp paris best so teringin gak ah...EIFFEL, I'M IN LOVE!!



KE SEPULOH :
=) saya mau baby stroller...sgt mau ma...ada sapa2 nak bagi?
NAK SATU!!..huhuhu...

kete baby ni comey...tu yang nak tuh! Adakah itu petanda baik? hahaha...



huh! penat gila nak meng'upload' sume gambar, walaupun tak yah isi gambar pun xpe...ceh...barang2 ni sume untuk org da kawen je...biasa ah...skarang fikiran pasal family je kui3...mesti ada yang cakap boring kan...xpe la masing2 punya dream la kan hhahaha...anyway kalo dapat sume 10 di atas dlm 1 masa...sy maybe pengsan sekejap kot kekeke...

emm...saya mau tag sapa?hahaha bukan sampai 10 pun...org yang saya mau sangat2 tag adalah kak noe...

p/s: kak noe, sila buat ek...selamat maju jaya

No comments:

Post a Comment