loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, April 26, 2009

sekayu oh sekayu

last friday, ktorg bebudak opis reramai g ber'picnic' d SEKAYU...huhu...sgt seronok...dlm 15 org sume berkumpul...ada bawa tunang, ada bawa wife huhuhu sy gak xleh bawa en hubby joint...keje ma...

saya sebagai organizer, telah menjalankan tugas mengutip duit bermula ari selasa lagi...kekawan memang sporting la...x kisah pun kena bayar brapa...ala..kitorg g cni pun just nak have fun...penat berkeje so kene ada masa rileks gak kan....setuju sume?..mesti c azril x setuju nih...ye ah ari jumaat ari tuh dia kene keje gak hahaha...tapi, ada masa singgah kejap d sekayu untuk mkn then sambung keje blk...sungguh rajin c azril tuh (ntah bila masa berubah ntah kui3)

ari kamis mlm saya, mybest buddies-mawar, azril + kerol g shoping barang2 picnic kat K.T..huhuhu...best wooo...shopping sampai 2 troli...yang penting ayam ek...ye ah seperti y di plan, mau buat BBQ..best...yang sakitnya, bila blk umah wanita2 comel ni gak yeng menggembleng tenaga menyiapkan persiapan tuk esoknya..memerap ayam......huhuhu...cik ita + cik umi pun x ketinggalan terlibat....mcm kenduri kan? ala...bukan selalu pun kan...

pepagi lagi saya n geng rumah da bangun. ye ah nak wat sandwich, nak goreng nasi, nak goreng mihun...huih mcm2 lagi la...lbh kurg kul 9.45am kitorg gerak..hohoho...xcited ah...sesampai je, cr port baekkk punya...tapi jauh, penat jalan huhuhu...dorg lelaki sibuk idupkan api tuk BBQ...tabik ah kerana berjaya!

so, activity cni mandi n makan je la.. .sy mandi bersungguh2 n berjaya menjadi seperti WHALE...kekeke...poknik, pizul, ikhwan dan yang lain2, sume berenang bagai nak rak...mcm x penah jumpa air plak hehehe...dari pagi sampai ke ptg ktorg lepak ctu...sampaikan bebudak laki stop g smayang jumaat then sambung balik...punya la xnak tinggalkan sekayu tuh...kui3

apa2 pun...picnic ari tuh mmg best...sangat seronok la...emmm....kepada pembaca sekalian, saya saje je tulih pepanjang biar nampak cam hebat sikit entry nih...kalo korg bosan nasib ah kekeke...

2 comments:

  1. aku mmg sntiasa rajin larr..
    tp aku xpuas ati..
    pnya arr jauh port yg korg cari..
    lenguh aku kena jalan...

    ReplyDelete
  2. bole caye ke rajin?
    huhuhu...rajin ngulor ke apa?
    saya tau...berlakon la tuh!!
    port ari tuh salahkan fahmi..
    kenapa?
    sajeeee...hahaha

    ReplyDelete