loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Tuesday, August 18, 2009

~ pose hangit COVER ALBUM ~

emmm.....hahaha...korang sume penah x berangan nak jadi artis?...huhuhu...nak kata saya x pernah berangan nak jadi artis tapi rasa mcm ada....nak kata pernah tapi mcm xde plak...ntah la....huhuhu....

entry kali ni saya nak share skt gambar yang ada pada saya yang konon2nya boleh di jadikan cover album terHANGIT hahaha....semuanya perasan...koya lebih...




untuk gambar 1st nih...korang teka sapa?huhuhu...percaya atau tidak tu gambar en hubby dan kawan2 dia...bergambar di pantai damai, sarawak...tetiba dia mms saya then kata "macam cover album hujan x?"...huhuhu....apa yang hebat? tapi ok la hahaha...nak amik ati bucuk sayang...kekeke...tajuk albumnya..."ketenangan senja di sebalik perut"...tarik napas cuk!!! hehehe....muah!!!




2nd photo ni plak.....di ambik kat pantai batu buruk....di beri judul "innocent face" hahaha...semuanya wat muka seposen....budget macho la tuh sume wat tangan camtuh...huh!!!...




for this photo, saya bagi tajuk "girl power!!!" hahaha.....sorang je pompuan cun dlm tuh...yang lain menyemak je hohoho......yang tolong amik gambar nih bising nak joint gak kekeke....aaahhh...asyik2 gambar dia jer...kui3...




untuk gambar yang terakhir ni...i liiikkkkeeee......nih hasil tangan kecil comel saya nih...tajuknya "cheer up your day" hoho....yang powernya, si zarul tuh sampai nampak perut tuh hahaha....actually nak gak masuk dlm gambar tuh tapi telah di buli oleh tuan punya hanset suh amikkan gambar dorang...huh!!!


emm....byk lagi gambar yang nak share ngan sume org tapi.....seperti biasa n masalah kepada semua orang jugak, malas nak menunggu time upload gambar tuh...huhuhuhu....BECINTA!!!...

2 comments:

  1. saya benci tgk gmbar-gambar yg awk upload ni...
    keranaaaaaaa....
    saya rindu bangat kalian semuaaaaa T___T

    ReplyDelete
  2. ala sian....meh ah cni....kalo awak ada 4 sure awak n saya melompat gak hehehe

    ReplyDelete