loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Sunday, August 30, 2009

~perihal BIRTHDAY EN. HUBBY~



HAPPY BIRTHDAY TO YOU,

HAPPY BIRTHDAY TO YOU,
HAPPY BIRTHD
AY TO EN HUBBY,
HAPPY BIRTHD
AY TO YOU!

huhuhu.....tanggal 29 August 2009 lepas, adalah birthday en hubby kesayangan saya...hohoho...I LOVE U BABY....birthday time pose plak tuh...apa yang saya laku kan?meh ah nak story hehehe...

:: perjalan nak ke batu burok beach resort::

xde la menda hebat pun...saya bawak en hubby berbuka kat batu burok beach resort...emm...bole tahan la....amik makanan xde la m cm time berbuka kat TTI dulu hehehe...saya sebagai wife yang comel mesti la sopan di depan en hubby hahaha.....

:: sebelum berbuka, lepak2 tepi pantai dulu =) ::


:: makanan saya + en hubby ptg tuh...sopan kan? hahaha... ::


:: cuk, x sabar ek..auumm... ::


:: tunggu penuh sabar nih ::


:: sayang...cover perut tu sikit...tau la da kenyang kui3... ::

setelah puas melantak kiteorg g solat then apa xtvt?hehehe...saya belikan kek untuk en hubby...kek nya 1 slice je coz masing2 dah kenyang tahap gaban dah mkn time berbuka so tgk kek pun da xde selera...daripada membazir baik sy amik alternatif lain...jadi la kan, janji ada kek...buat syarat je...kekeke...en hubby x kisah pun...lagi bertambah comel apabila kek tersebut di sertakan dengan sebatang lilin....hohoho...bukan bermakna umur en hubby baru setahun tapi xkan kek 1 slice lilin berpuluh2 plak...saje wat syarat je huhuhu....


:: upacara nyanyian, meniup kek dan suap2 terpaksa di lakukan di dalam kete coz kat luar tuh angin pantai kuat sangat hoho... so sweet... ::

apakah hadiah yang saya bagi pada en hubby?...auummm...i likkkkeeee.....tengok ah sendiri hehehe...

:: bc kad bday yang saya wat sendiri hehehe...save bajet ::


:: sukanya dia dapat adiah..apa kat dlm tuh? ::


:: inilah sebenarnya dlm kotak tuh...brg2 body shop ::

khas untuk en hubby, happy birthday....semoga panjang umur dan di murahkan rezki...x lupa semoga perkahwinan kita ni akan kekal hingga hujung nyawa...Insya Allah....amin...


:: HAPPY ::

No comments:

Post a Comment