loving couple

Daisypath Anniversary tickers

~EN HUBBY & MY SUNSHINE~

Lilypie Third Birthday tickers

Saturday, August 22, 2009

RAMADHAN dan KESEDIHAN

yuhuuuu....salam ramadhan semua....kejap je...pejam celik dah pun sampai bulan ramadhan nih...anyway saya ucapkan pada semua selamat menjalani ibadah puasa dgn sempurna dan perbanyakkan amal ibadat di bulan mulia ini...sama2 la kite...amin....

actually saya baru balik dari jengka malam tadi....petang rabu saya balik jengka ngan en hubby...emm...ingatkan dapat la berpuasa sama en hubby for 1st time fasting as husband and wife...tapi nampaknya en hubby terpaksa balik petang semalam kerana tuntutan tugas...sgt sedeeyyyy.....xpe la...en hubby janji minggu depan nak datang ganu ni balik...oyeaaa!!! muah!!

emm...en hubby baru ok dari demam sebenarnya....sian sangat2 kat en hubby sayang nih....ari isnin beliau sampai ganu ok lagi tapi ari selasa petang beliau dah start rasa x sedap badan...so telan penadol je la....ari rabu pagi tuh dia masih boleh gagahkan diri lagi then petang kiteorg gerak balik jengka....saya kesiankan en hubby so saya nak drive...badan dia pun panas semacam je...tapi en hubby x kasi...en hubby nak drive sampai jengka...gagah sungguh bucuk sayang nih hehehe...

malam kat umah mama, badan en hubby makin panas...saya dah risau semacam...makan ubat, berselimut, pakai sweater...walau peluh dah kuar tapi panas badan en hubby still x kurang...siannya....sedih sgt2 tengok en hubby camtuh....sok pepagi kamis tuh saya bawa en hubby g hospital....saya takut dia kena tahan wad je...bila dah buat cek up dia just di beri ubat je...katanya demam biasa...biar btl nih...dgn keadaan panas yang melampau tuh ....tapi alhamdulillah bukan jangkitan apa2...bila balik umah en hubby hanya melepek je...muka mmg x larat sgt2....saya masakkn sup ayam suh dia cepat sembuh tapi en hubby x lalu makan....siannya....

saya geram betul dah telan ubat byk kali tapi en hubby punya demam x kebah langsung....makin panas adalah...sampai bila en hubby pegang saya, saya x tahan dengan dia punya panas...malam tu gak saya nak bawa en hubby pegi hospital lagi skali....tapi en hubby cakap nak tunggu esoknya coz dia betul2 x larat...menangis saya tengok keadaan en hubby....sgt kesian....



esoknya...bila bangun tido demam dia dah ok sikit....dia dah start ngadu lapar...siap demand nak makan asam pedas plak tuh....so kira ok la tuh...saya nak bawa dia g hospital tapi katanya tgk lu keadaan dia...kalo panas balik mcm semalam so mmg kena bawa g hospital la....tapi alhamdulillah demam dia makin berkurangan...nasib baik en hubby dah ok sikit kalo x mmg saya x bagi dia balik KL....dan saya minta en hubby sentiasa pakai mask kat KL tuh...bahaya...macam2 jangkitan sekarang nih....

buat mama...terima kasih coz susah2 carikan kelapa muda untuk en hubby....hopefully, en hubby dok sorang2 kat KL tuh x jatuh sakit lagi la ek...sapa nak jaga kan?saya ada kat ganu....

untuk saya, en hubby dan semua.....sekali lagi SELAMAT BERPUASA....

No comments:

Post a Comment